Większość użytkowników promuje posty dla fanów, osób z danej lokalizacji czy też według zainteresowania. Nie korzystając tutaj z możliwości PIXELA tracimy tylko pieniądze. Około 70 – 80 % użytkowników porzuci Twoją witrynę i już na nią nie wróci. Jeden kontakt z Twoją firmą to najczęściej za mało aby doszło do kontaktu czy zakupu.
PIXEL umożliwia dotarcie do osób, które były na Twojej stronie. Użytkownik będąc zalogowany na swoim koncie Facebook wchodzi na Twoją stronę a PIXEL zapisuje dokładnie ten profil. Dane nie są zapisywane w przeglądarce internetowej jak to bywa w innych sieciach reklamowych, tutaj nie ważne z jakiego urządzenia będziemy się logować, reklama będzie powiązana z kontem Facebook.
Działanie PIXELA doświadczył prawdopodobnie każdy kto używa Facebook. Nie zdarzyło Ci się przeglądać produkt np. na Allegro a po chwili widzisz ten sam produkt w reklamach sponsorowanych na FB ? Tak właśnie działa PIXEL.
Grupy Odbiorców.
Używając Pixela możemy stworzyć grupy odbiorców dopasowane dokładnie do potrzeba klienta, możliwości jest bardzo dużo.
Mając małą firmę usługową, możemy zacząć od zapisywania użytkowników którzy wchodzą na naszą stronę oraz monitorować jakie podstrony najczęściej są przeglądane (strona z cennikiem, strona z opisem firmy, kontakt). Taka osoba szuka usług które oferuje nasza firma ale prawdopodobnie przeglądnie wszystkie firmy z top 10 w wyszukiwarce Google. Warto takiemu użytkownikowi przypomnieć się na jego ulubionym portalu społecznościowym – informując np. o nowej promocji.
Dla firm które prowadzą sklepy internetowe Pixel może zwiększyć obroty nawet o 50%. Mając informację o osobach które dodały produkt do koszyka ale nie dokończyły zakupu możemy wyświetlić informacje „Dokończ zakupy w naszym sklepie”. Dla osób które przeglądały produkt ale nie dokonały zakupu możemy ponownie wyświetlić wybrany produkt. Możemy przeglądać co jest wpisywane w wyszukiwarce na naszej stronie, jaki dokładnie produkt jest poszukiwany.
Chciałbyś dowiedzieć się więcej ? Napisz do nas: kontakt@abcweb.pl