Google ads

Google ADS w Niemczech

Pozyskaj nowych klientów w Niemczech dzięki kampaniom Google Ads

Co to jest Google ADS?

Google ADS to system reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklamy nad wynikami wyszukiwania, obok wyników wyszukiwania oraz pod wynikami wyszukiwania. Reklamy pojawiają się gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę określone słowa kluczowe. 

W przypadku reklam produktowych, Google z automatu generuje słowa kluczowe powiązane z wynikami wyszukiwania. 

Google ADS umożliwia również wyświetlenie reklam w sieci reklamowej, co oznacza że możemy wyświetlać produkty np. w onet.pl wp.pl interia.pl itd. 

Google Ads pomaga osiągnąć cele: zwiększyć sprzedaż, ruch na stronie czy świadomość marki. 

Od czego zacząć marketing w Niemczech

Kanałów sprzedażowych mamy sporo, przykładowo Google ADS, Facebook ADS, pozycjonowanie organiczne, portale pośredniczące typu Amazon itd. Każdy biznes jest inny, aby poznać zapotrzebowania na rynku Niemieckim zalecamy na sam początek skorzystać z kampanii Google ADS.

Wybór takiej formy reklamy jest nie przypadkowy, przy płatnych reklamach w Google mamy od pierwszego miesiącach ruch na naszej stronie internetowej, od pierwszego dnia zbieramy bardzo dużo danych o klientach. Wszystkie zebrane dane pozwolą nam prawidłowo rozpocząć w przyszłości sprzedaż za pomocą innych kanałów sprzedażowych.

RYNEK NIEMIECKI - DLACZEGO WARTO?

Niemcy to największy zachodni partner biznesowy Polski liczący 83 milionów mieszkańców. Niemcy to kraj zamożny. Polskie produkty cieszą się bardzo dobrą opinią ze względu na jakość oraz przystępną cenę. 

Jest wiele powodów dlaczego Polskie firmy decydują się na prowadzenie działalności u naszego zachodniego sąsiada ale nasi klienci głównie decydują się z prostego powodu – bliska odległość oraz zarobki w Euro.

TWÓJ PARTNER W BIZNESIE

Potrzebujesz indywidualnej strony, sklepu internetowego, wsparcia marketingowego, tłumaczenia strony internetowej na język niemiecki?

CERTYFIKOWANI SPECJALIŚCI

Dlaczego agencja AbcWeb.pl?

Działamy od 2008 roku. Nasze kompetencje w zakresie kampanii Google ADS potwierdza status Google Partner. Nasi specjaliści przechodzą regularne szkolenia, a ich profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Google ADS.

Google Analytics 4

Analiza i raporty

Regularnie weryfikujemy skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportujemy efekty naszej pracy.

Konwersje

Kluczowym elementem kampanii jest ustawienie odpowiednich konwersji. Prowadzisz sklep i zależy Ci na przychodach, a może zależy Ci na kontaktach telefonicznych ? Każda ważna czynność na Twojej stronie musi być rejestrowana oraz analizowana, bez tego nie zmierzymy zwrotu z inwestycji.

Odbiorcy

Przygotowujemy odpowiednie grupy odbiorców na których kierujmy reklamy z danej branży. Kierowanie reklam na wszystkich użytkowników Internetu przepala tylko nasz budżet. Odpowiednia konfiguracja konwersji pozwoli dotrzeć to osób które z największym prawdopodobieństwem dokonają zakupu.

Remarketing

Klient wszedł na Twoją stronę ale nic nie kupił? Kampanie remarketingowe pozwolą zachęcić użytkownika do powrotu i dokonania zakupu. Napewno znasz sytuacje gdy przeglądasz produkty, które rozważasz kupić a później reklama tego produktu ciągle gdzieś się wyświetla. Tak będą działać Twoje produkty.

Statystyki są jak bikini: to, co ujawniają, jest sugestywne, ale to, co ukrywają, ma zasadnicze znaczenie
Aaron Levenstein
4.5/5
Skuteczne kampania Google ADS - Prowadzenie - Audyt - SEM

Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe, pozyskaj nowych klientów dzięki kampaniom Google Ads. Umów się na Bezpłatną Konsultację.

Dostawca kursu: Organization

Ocena redakcji:
5
Przewiń do góry