Google ADS w Niemczech
Pozyskaj nowych klientów w Niemczech dzięki kampaniom Google Ads
Co to jest Google ADS?
Google ADS to system reklamowy, który umożliwia wyświetlanie reklamy nad wynikami wyszukiwania, obok wyników wyszukiwania oraz pod wynikami wyszukiwania. Reklamy pojawiają się gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę określone słowa kluczowe.
W przypadku reklam produktowych, Google z automatu generuje słowa kluczowe powiązane z wynikami wyszukiwania.
Google ADS umożliwia również wyświetlenie reklam w sieci reklamowej, co oznacza że możemy wyświetlać produkty np. w onet.pl wp.pl interia.pl itd.
Google Ads pomaga osiągnąć cele: zwiększyć sprzedaż, ruch na stronie czy świadomość marki.
Google Ads
OD CZEGO ZACZĄĆ MARKETING W NIEMCZECH
Kanałów sprzedażowych mamy sporo, przykładowo Google ADS, Facebook ADS, pozycjonowanie organiczne, portale pośredniczące typu Amazon itd. Każdy biznes jest inny, aby poznać zapotrzebowania na rynku Niemieckim zalecamy na sam początek skorzystać z kampanii Google ADS.
Wybór takiej formy reklamy jest nie przypadkowy, przy płatnych reklamach w Google mamy od pierwszego miesiącach ruch na naszej stronie internetowej, od pierwszego dnia zbieramy bardzo dużo danych o klientach. Wszystkie zebrane dane pozwolą nam prawidłowo rozpocząć w przyszłości sprzedaż za pomocą innych kanałów sprzedażowych.
RYNEK NIEMIECKI – DLACZEGO WARTO?
Niemcy to największy zachodni partner biznesowy Polski liczący 83 miliony mieszkańców. Niemcy to kraj zamożny. Polskie produkty cieszą się bardzo dobrą opinią ze względu na jakość oraz przystępną cenę.
Jest wiele powodów dlaczego Polskie firmy decydują się na prowadzenie działalności u naszego zachodniego sąsiada ale nasi klienci głównie decydują się z prostego powodu – bliska odległość oraz zarobki w Euro.